kung helg!

Tjena!
nu är jag hemma efter konfa lägret i Rättvik. fyfan va kul det va!

FREDAG :
Först var vi i Falun på en massa föreläsningar och kom fram till Rättvik vid 16 tror jag
då fick vi våra rum och lite tid över att kika runt på gården och så, sen var det mat vid 18 och efter det fick vi gå ner till en stor sal, Gruvan, och "leka" lekar.
Sen fick vi göra vad vi ville fram tills 23.00 och då var vi runt i allas rum och bara prata.
Klockan 23.00 hade vi nånting i kapellet. Tilde & Alice var hemma från den för Tilde hade jätte ont i magen
efter det var vi en liten stund nere hos killarna och sen myste vi bara hos oss
Tilde, Maja, Alice & Stina somna runt 1 kanske, men inte jag och Emma. Vi ville gå ner till killarna
men vi fick ju inte va ute men vid 3 ungefär så körde vi, vi provade att gå ner men självklart så kommer 2 assar efter oss ;)

LÖRDAG : Tilde hade jätte ont i magen och hade haft det hela natten och hon ringde sin mamma och hon kom och hämta henne. dom åkte till Mora lassaret för Tilde har ju haft körtelfeber så hon va rädd att det var något som hade hänt angånde det.
Så jävla tråkigt att du åkte! min andra halva <3 hoppas du blir bättre, tomt utan dig <3
Hade några lektioner och sen var det mat i 17 och sen fck vi ledigt i typ 2 timmar och sen var det discoskola, hahah det va fan kul, sen var det disco hela kvällen.
Jag, Maja, Emma och Alice gick där ifrån efter ett tag och gick ner till killarna och satt där och prata och lyssna på Lius och hans berättelser ;)
Jag och Emma var där hela kvällen tills assarna slängde ut oss.
vi smuggla in Johan, Jonsson, Halvar och Philip i Fridas rum men till slut kom assarna på dom.
Vi tänkte gå ner till dom igen men vågade inte, Qla hade nyss skällt ut dom totalt och dom vågade inte göra nånting.
Emma och jag tänkte gå ner till dom halv 6 men vi orkade inte gå upp

SÖNDAG : Frukost klockan 9 och sen städa vi rummen och gick till kyrkan, satt där i 1 h 30 min och sen var allt slut!

Måste säga att det var jävligt kul, vill tillbaks! :) riktigt tråkigt att vi inte ska ha nåt mer läger..
för det var verkligen AS KUL!!
Tack för en super rolig och bäst helg konfirmander! <3



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0